czwartek, 22 czerwca 2017

kompot z truskawek

Jako dziecko, nie przepadałam za kompotem....no cóż wtedy zawsze wolałam to czego nie wolno mi było. A czego nie wolno mi było ? wszelakich gazowanych napojów typu - coca cola, fanta, pespsi i innych wynalazków (bo chyba każde dzzicko tak ma, że to co zakazane i miarkowane smakuje najlepiej (czyż nie?). Choć po oryginalną coca colę raz na sto lat sięgnę....to już  nie ten smak co kiedyś (po prostu nie smakuje mi!). Chyba się starzeję...bo wolę od kilku lat to co domowe, proste i nie udziwnione!
Dziś przepis na domowy, smaczny i orzeźwiający kompot truskawkowy.
 
Składniki:
2 litry wody
2 szklanki truskawek
4 łyżki cukru
 
Wykonanie: Wodę gotuje z cukrem. Owoce przebieram, obieram z szypułek. Wkładam do syropu, gotuję chwilę. Gotowy kompot schładzam i rozlewam do kompotierek.
 
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...