sobota, 26 listopada 2016

naleśniki z duszonymi jabłkami

Naleśniki to jedno z dań, które często robiłam i robię w swojej kuchni. Naleśniki to danie, które najczęściej przygotowywałam w swoim życiu i pierwsze, które sama nauczyłam się przygotowywać.
Naleśniki umiałam przygotować już jako dziecko, więc nie było opcji, że padnę z głodu. Na pierwszym miejscu zawsze były naleśniki na słodko z białym serem, później z domowymi dżemami czy ostatnio z prażonymi jabłkami.

 Dziś naleśniki zwinęłam po usmażeniu w kopertę, bo przełożyłam je prażonymi jabłkami. Po zwinięciu naleśnika w kopertę (tak jak to się robi przy krokietach) nadzienie czy farsz nam nie wypada. Tak zwinięte i ułożone w pudełku można zabrać do pracy lub jako posiłek poza domem.
Wiem, że tak zwijając naleśniki nadzienie nie fruwa mi po całym pudełku.
 
Tu na blogu znajdziecie jak zrobić domowe naleśniki? 
 
Po usmażeniu naleśników i podduszeniu jabłek , oczywiście mamy już gotowe naleśniki z duszonymi jabłkami, wystarczy jedno nadziać drugim i zwinąć. Po tej czynności mamy najlepsze na świecie naleśniki.
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...