poniedziałek, 4 lipca 2016

smoothie arbuzowo - malinowe

Smoothie jak wiadomo to schłodzony i zmiksowany napój na bazie owoców o kremowej i gęstej konsystencji.
 
Moje smoothie na bazie arbuza i malin popijałam rozcieńczone wodą, więc nie było gęste!
Maliny w tym przypadku przełamały smak arbuza, który dla mnie czasem ma ogórkowaty posmak.
Takie napoje schładzam tylko odrobinę bo w moim przypadku upał + zimny napitek, prawie zawsze kończy się bólem gardła!
Taki napój idealny w lato, nie tylko ochładza organizm, ale jak dla mnie może starczyć za posiłek.



Składniki:
arbuz (u mnie ćwiartka, bo kupiłam pół bardzo dużego)
około 200 g malin
miód naturalny (opcjonalnie) - jeśli ktoś lubi słodkie, lub maliny okazałyby się kwaśne

Wykonanie:
Arbuza kroję w plastry, odcinam skórę, wyjmuję pestki. Maliny przepłukuje na sicie.
Oczyszczonego arbuza z pestek i maliny wrzucam do blendera i miksuję na gładką masę. Przelewam moje smoothie do dzbanka i schładzam.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...