poniedziałek, 13 czerwca 2016

pstrąg z grilla

Planując menu na grilla, nie miałam żadnej koncepcji, więc padło po prostu na rybę.
Znów wszystko było na "hura". Zakupy robiłam późnym wieczorem, a jedyną dostępną rybą był pstrąg. Z czego mój Pan nie był zadowolony!
Ale następnego dnia mając przed nosem  na talerzu gotową rybę prosto z grilla, buzia mu się cieszyła.
 
 
 Moim zdaniem ryby są pyszne same w sobie i nie potrzeba im marynat oraz najlepiej ich zbytnio nie doprawiać chyba, że ziołami i solą.
 
Składniki:
4 średnie pstrągi sprawione
pęczek koperku
4 ząbki czosnku
sól
świeżo mielony czarny pieprz
 
Wykonanie:
Ząbki czosnku obrałam i starłam na tarce o małych oczkach.
Pstrągi dokładnie umyłam i osuszyłam, natarłam solą, świeżo mielonym czarnym pieprzem oraz czosnkiem. Do każdego pstrąga włożyłam po gałązce koperku.
Przyprawione pstrągi włożyłam do metalowych koszyczków do grillowania ryb.
Piekłam na średnim ruszcie 10 -12 minut, międzyczasie obracając metalowe koszyczki z rybami.
 
* jeśli nie mamy koszyczków do grillowania ryb, pstrągi można zawinąć w folię aluminiową.

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...