niedziela, 2 sierpnia 2015

potrawy z królika - 18 przepisów

Dziś zebrałam przepisy na potrawy z królika, z mięsem króliczym. Rzadko w sieci można znaleźć proste przepisy na potrawy z królika. Ucząc się gotować, jeśli szukałam przepisu w sieci na potrawy z królika - tak naprawdę nic mi nie pasowało. Teraz już nie szukam przepisów wirtualnie. Staram się mieć swój styl gotowania. Lubię prostą kuchnie i tak najczęściej gotuje.
Mięso z królika możesz przyrządzić jak każde inne. Mój Pan jedząc któregoś razu gulasz z królika w sosie pomidorowym i myślał, że to kurczak. W moim domu mięsa króliczego nie jedliśmy, pamiętam jedynie kotlety mielone u babci jako bardzo małe dziecko. Dopiero poznając mojego Pana i  zaczynając prowadzić naszą kuchnię, zaczęłam dostawać od mojego  "teścia" mięso królicze przez niego wyhodowane na wsi dla własnych potrzeb. Na początku nawet nie wiedziałam jak się zabrać za przyrządzenie królika (oprócz upieczenia go), ale na początku z wszystkim tak jest. :) Nie wiemy jak się za coś zabrać !
Trochę pomysłów na potrawy z królika się zebrało, może któryś z nich będzie dla kogoś inspiracją :)
 



 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...