niedziela, 7 czerwca 2015

woda smakowa z płatkami dzikiej róży i cukrem trzcinowym

Dzika róża kwitnie w pełni, o czym się przekonałam będąc z psami na popołudniowym spacerze.
 Psy wyprowadziły mnie na okazały różany krzak.  Na wieczorny spacer wybrałam się z słoikiem i oberwałam sobie z niego płatki różane. 
Z większości zebranych płatków nastawiłam tonik do twarzy. A ich resztę utarłam z cukrem trzcinowym.
Dziś znów nie ma chyba mowy o przepisie ! Bo utarcie płatków różanych z cukrem i dodanie ich do wody to żadna filozofia.
Dzisiejszy wpis to inspiracja. Do takiej wody różanej  można sobie dodać sezonowe owoce.


Płatki chciałam sobie zakonserwować, więc na 1 część płatków dałam 1 część cukru. Płatki z cukrem utarłam na jednolitą konsystencję.
  
Składniki:
woda przefiltrowana
łyżka płatków różanych utartych z cukrem trzcinowym
  
Wykonanie:
Litr wody wlewam do karafki i dodaję łyżkę płatków różanych z cukrem. Mieszam. Odstawiam, żeby woda przesiąkła smakiem płatków.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...