sobota, 20 czerwca 2015

domowy makaron z rybą w sosie pomidorowym

Przyszło lato - sama zjadam kalafiory z wody czy gotowaną młodą kapustę. Inna opcja kasza na sypko z pomidorem, ogórkiem - i najedzona jestem. Na deser szklanka truskawek czy garść czereśni. Co ciekawe organizm  praktycznie odzwyczaiłam od słodkiego. Ale mojego mięsożercy nie nakarmię praktycznie samą roślinnością - padłby głodem od razu :).
W domu miałam jajka, mąkę , przecier pomidorowy i resztki ryby.
Dziś na szybko dla mojego Pana na obiad powstał domowy makaron  z rybą w sosie pomidorowym. Były węglowodany (makaron) i mięso (ryba) -nie ma co do tego wątpliwości, że danie było sycące.

Składniki:
domowy makaron tagliatelle (200 - 300g)
cebula duża
dwa filety ryby (ja miałam morszczuka)
pół czerwonej papryki (opcjonalnie)
szklanka przecieru pomidorowego
sól himalajska
papryka chili w proszku
garstka koperku
łyżka oliwy

Wykonanie:
Cebulę obieram, siekam w kostkę i szklę na łyżce oliwy. Do zeszklonej cebuli dodaję pokrojoną w paski rybę i przesmażam. Do zeszklonej cebuli i przesmażonej ryby, dodaję pokrojoną w kostkę paprykę. Następnie zalewam zawartość patelni przecierem pomidorowym, Wszystko chwilę duszę, doprawiam solą i papryką chili.  Dorzucam na patelnię ugotowany makaron. Mieszam wszystko dokładnie. Na koniec posypuję moje danie posiekanym koperkiem. Rozkładam na talerze.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...