wtorek, 16 września 2014

masło czosnkowe z dodatkiem natki pietruszki, orzechów włoskich i ostrej papryki

                             Takie masło zrobiłam specjalnie, żeby podać z nim gotowaną kukurydzę. świetnie smakuje z wiejskim świeżym chlebem czy bagietką. Czasem podaję go do steków.
Wystarczy wszystkie składniki wrzucić do moździerza i rozdrobnić, później ułożyć na papierze śniadaniowym uformować w roladkę i zawinąć tak jak cukierka. Włożyć na  do kilka minut do zamrażarki żeby masło stężało, a składniki się przegryzły.

                           

Składniki:
80 -100g masła
pół pęczka natki pietruszki
jedna ostra papryczka
2-3 ząbki czosnku
garstka orzechów włoskich (ja miałam świeże, nawet nie były  dobrze wysuszone)
sól morska

Wykonanie:
Masło - (moje było w temperaturze pokojowej), obrane ząbki czosnku, posiekana ostra papryczka (bez gniazda nasiennego), garstka orzechów włoskich, posiekana natka pietruszki i odrobina soli morskiej (do smaku) - wszystkie te składniki wrzuciłam do moździerza i rozdrobniłam. Następnie takie masło z dodatkami przełożyłam na papier śniadaniowy - uformowałam w roladkę i zwinęłam końcówki papieru tak jak zawija się cukierka. Włożyłam gotowe masło do zamrażalnika, żeby stężało, a składniki się przegryzły. Zjedliśmy je z gotowaną kukurydzą.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...