sobota, 16 sierpnia 2014

woda owocowa - jeżynowo, limonkowo, cytrynowo, brzoskwiniowa

To co zwykle pijemy jako wody smakowe zwykle nie ma nic wspólnego z wodą mineralną. W większości produkty oferowane na rynku na bazie wody źródlanej czy mineralnej to napoje zawierające chemiczne konserwanty, przeciwutleniacze, aromaty i substancje słodzące (cukier, syrop glukozowo - fruktozowy).

Ja nigdy nie widziałam sensu w nabywaniu aromatyzowanej wody w butelce - bo można zrobić taką samemu w domu.
Żebyśmy mieli wodę smakową - wystarczy woda (ja zawsze filtruję tą z kranu) i dowolne owoce.
Dziś nie ma mowy o przepisie - dzisiejszy wpis to inspiracja do zrobienia smakowej wody w domu.

 Składniki:
garstka jeżyn
kilka plasterków limonki
kilka plasterków cytryny
brzoskwinia
woda
miód płynny do smaku (opcjonalnie)

Wykonanie:
Do dzbanka czy karafki wrzucam owoce - u mnie jeżyny, plasterki cytryny, plasterki limonki, obrana i pokrojona w plasterki brzoskwinia. Ja nie dosładzam, ale jeśli ktoś chce to może sobie dosłodzić miodem. Odstawiam na chwilę, żeby woda naciągnęła owocami.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...