czwartek, 24 lipca 2014

spaghetti z krewetkami i pomidorkami koktajlowymi

     Tym razem danie z tych błyskawicznych. Podejść do krewetek miałam kilka za każdym razem nam nie podchodziły. Więc dałam sobie z nimi spokój. Zimą robiłam spaghetti frutti di mare i trafiło ono w nasz gust.
Dziś miałam kolejne podejście do krewetek, które zrobiłam z makaronem  spaghetti i pomidorkami koktajlowymi. Tym razem smakowało, więc jest to danie które będę powtarzać w mojej kuchni.
 Składniki:
makaron spaghetti
opakowanie krewetek tygrysich (250g)
średnia cebula
dwa ząbki czosnku
pomidorki koktajlowe
natka pietruszki
2 łyżki oliwy
łyżka masła
sól
świeżo mielony czarny pieprz

Wykonanie:
Makaron gotuję al dente.
Na patelni rozgrzewam masło, dolewam 2 łyżki oliwy. Wrzucam na patelnię  posiekaną (w drobną kostkę) i posoloną cebulę oraz obrane i posiekane w plasterki ząbki czosnku. Duszę cebulę do czasu, aż zmięknie i będzie szklista. W następnej kolejności wrzucam na patelnię rozmrożone krewetki (obrane z ogonków) i pomidorki koktajlowe (ja pokroiłam je na połówki). Smażę krewetki przez 3-4 minuty mieszając od czasu do czasu. Doprawiam na koniec odrobiną soli i świeżo mielonym czarnym pieprzem
Przekładam ugotowany makaron na patelnię i posypuję całość posiekaną natką pietruszki.
Wszystko dokładnie mieszam i rozkładam na talerze.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...