środa, 12 lutego 2014

lody mango

  Proste i szybkie.
Tak jak prawie każde lody, które przygotowuję w mojej kuchni. Potrzebne tylko śmietana i zmiksowane owoce. 
Następnie cierpliwe czekanie, aż się zmrożą.
Na koniec najprzyjemniejsze - zajadanie :).
  Dla mnie mango ma specyficzny smak, nie każdemu może przypaść do gustu smak takich lodów. Ale ja zawsze jestem ciekawa nowych smaków. Nam smakowały. Jeśli ktoś lubi smak mango zachęcam do zrobienia.
Składniki:
300 -350 ml śmietanki kremówki 30%
2 owoce mango

Wykonanie:
   Obieram mango, wyjmuję z nich pestkę. Wrzucam obrane do blendera i miksuję na jednolitą i gładką masę. Śmietankę (uprzednio schłodzoną) ubijam na sztywno mikserem. Następnie dodaję mus z mango i miksuję do czasu, aż połączy się ze śmietanką. Przelewam moje lody do pojemnika w którym będę je mroziła. Po wstawieniu lodów do zamrażarki wyjmuję je co jakiś czas żeby przemieszać widelcem, ma to zapobiec powstawaniu kryształków lodu. Po kilku godzinach lody gotowe. Zanim podam moje lody wyjmuję je i zostawiam, aby odtajały i dały się podzielić na porcje.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...