środa, 8 stycznia 2014

expresowa sałatka z ryżem, tuńczykiem, czerwoną fasolą i kukurydzą

         Expresowa sałatka z ryżu, tuńczyka z puszki, puszkowanej fasoli i kukurydzy. Czasem tak mam, że nie mam nic ugotowanego, a coś na ruszt trzeba wrzucić. Kiedyś często robiłam taką sałatkę, dziś już rzadziej. Sprawdza się w awaryjnych sytuacjach.  Dodatkowo  jest szybka i smaczna.

Składniki:
szklanka ugotowanego ryżu (ja miałam akurat arborio)
puszka tuńczyka
puszka kukurydzy
puszka czerwonej fasoli
sól, świeżo mielony pieprz

Wykonanie: 
Gotuję ryż (gotując ryż bierzemy jedną część ryżu - dwie części wody).
Do ugotowanego ryżu dodaję odsączonego tuńczyka, kukurydzę i czerwoną fasolę. Mieszam wszystkie składniki, doprawiam solą i świeżo mielonym pieprzem. Gotowe!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...