sobota, 20 kwietnia 2013

conchiglionii nadziewane pstrągiem, pomidorami z dodatkiem czosnku niedźwiedziego

                Składniki na ten obiad to była zbieranina wszystkiego co znalazłam w kuchni.
Za pstrągiem, mój Pan za nim nie przepada, a jeden jeszcze został - więc postanowiłam między innymi nim nafaszerować makaron, dodatkowo wykorzystałam pomidory i czosnek niedźwiedzi, a wszystko na koniec posypałam żółtym startym serem.


   Czosnek niedźwiedzi przywiozłam z naszej wycieczki w góry.
Składniki:
  makaron conchiglionii (muszle)


 jeden większy pstrąg
 dwa świeże pomidory
 większa cebula lub dwie małe
 świeży czosnek niedźwiedzi (duża garstka) lub koperek
 żółty ser
 odrobina oleju lub masła
 sól, świeżo mielony czarny pieprz


Wykonanie:
  Pstrąga paruję na parze. Cebulę obieram siekam w kostkę i duszę na odrobinie masła lub oleju, aż się zeszkli. Pomidory sparzam we wrzątku i obieram ze skórki. Gdy pstrąg się uparuje obieram go ze skórki i oddzielam od ości i dzielę na małe kawałeczki.
Pomidory siekam w mniejszą kostkę, siekam też czosnek niedźwiedzi.
Łączę ze sobą kawałeczki pstrąga z zeszkloną cebulą, posiekanymi pomidorami i czosnkiem niedźwiedzim.
Na koniec doprawiam wszystko odrobiną soli i świeżo mielonym czarnym pieprzem.
  Makaron gotuję wg instrukcji na opakowaniu. Tyle muszelek ile mam farszu.
  Ugotowany makaron nadziewam moim farszem i na koniec posypuję całość startym żółtym serem. Wkładam na koniec moje nadziane conchiglioni do piekarnika na 200 stopni Celcjusza do momentu, aż ser się rozpuści.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...